Uudised

Adidase kolme triibu kaubamärk tunnistati kehtetuks

Otsus on resultaat pikale veninud vaidluses Adidase ja Belgia kingatootja Shoe Branding Europe vahel. Adidas esitas järjekordse taotluse kolme triibu kaubamärgile aastal 2014. Veel samal aastal vaidlustati taotlus aga Shoe Branding Europe poolt. Viis aastat kestnud vaidluse kaotuse põhjuseks on eksperdi hinnangul fakt, et Adidasel puudusid piisavad tõendid, mis näitaksid, et tarbijale seostub kolme triibuga just Adidas.

Euroopa Üldkohus kinnitas Adidase kolme triibuga kaubamärgi kehtetust võimetuse tõttu tõendada selle omandatud eristusvõimet kogu ELis.

Loe lähemalt siit ja siit

 

Tagasi

Kaupade ja teenuste klassifitseerimise uus ve...

1.  jaanuaril 2025 jõustub kaubamärgiga tähistatavate kaupade ja teenuste rahvusvahelise klassifikatsiooni („Nizza klassifikatsioon“) uus versioon. Kaubamärgitaotluse esitamisel...

KÄOSAARE patendivolinikud pakuvad IP Scan ja ...

Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Amet (EUIPO) on juba mitmendat aastat vahendanud väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele intellektuaalomandi registreerimise...

“IAM Research 2024: Patent 1000” tunnustas KÄ...

IAM Research 2024 on nimetanud patendibürood KÄOSAAR ühena maailma juhtivatest patendibüroodest, sealjuures eraldi ära märkidesmeie patendivolinikke Kristiina...