Uudised

Itaalia moe start-up omab Steve Jobs kaubamärki

Vaatamata jäljele, mida Steve Jobs’i töö kaasaja arvutitööstuse ajalukku ja meie laudadele jättis, on “seaduse mälu” mehe üldtuntusest teisel arvamusel. Nimelt kuulub kaubamärk ‘Steve Jobs’ nüüd kahele vennale Itaalia moetööstuses, kuna kummalisel kombel on jäänud nimi kaubamärgina Apple poolt kaitsmata, mida vennad  Barbatod oma huvides ära otsustasid kasutada. Kuigi tegevusvaldkond on hoopis teine, keskendudes rõivastele ja aksessuaaridele, ei ole vennad seotust tehnikahiiuga siiski varjanud, luues logo, mis kujutab endast suurt J- tähte, kust on tükk ära hammustatud ja mida katab leht. Kuigi see on hämmastavalt sarnane Apple logole, ei ole kohtu hinnangul põhjust kahe logo vahe seoseid luua, kuna näiteks  “J” ei ole söödav, vastupidiselt õunale. Ekspertide hinnangul ei ole lugu veel lõppenud ning Apple poolt võib tulla vastulöök.

 

Tagasi

Väikese ja keskmise suurusega ettevõtete toet...

Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ameti (EUIPO) vahendab juba mitmendat aastat VKE Fondi poolt pakutavat väikese ja keskmise suurusega...

Kust läheb piir inspiratsiooni ärakasutamise ...

Viimasel ajal on muutunud aktuaalseks raamatute esikaante kujunduse originaalsuse teema. Meie hinnangul on selliste olukordade võtmeküsimuseks, kust...

WIPR LEADERS 2023: Anneli Kapp’i on tunnustat...

World Intellectual Property Review (WIPR) on nimetanud patendibüroo KÄOSAAR partnerit, Anneli Kappi, maailma juhtivate intellektuaalomandi (IO) juristide...