Uudised

Itaalia moe start-up omab Steve Jobs kaubamärki

Vaatamata jäljele, mida Steve Jobs’i töö kaasaja arvutitööstuse ajalukku ja meie laudadele jättis, on “seaduse mälu” mehe üldtuntusest teisel arvamusel. Nimelt kuulub kaubamärk ‘Steve Jobs’ nüüd kahele vennale Itaalia moetööstuses, kuna kummalisel kombel on jäänud nimi kaubamärgina Apple poolt kaitsmata, mida vennad  Barbatod oma huvides ära otsustasid kasutada. Kuigi tegevusvaldkond on hoopis teine, keskendudes rõivastele ja aksessuaaridele, ei ole vennad seotust tehnikahiiuga siiski varjanud, luues logo, mis kujutab endast suurt J- tähte, kust on tükk ära hammustatud ja mida katab leht. Kuigi see on hämmastavalt sarnane Apple logole, ei ole kohtu hinnangul põhjust kahe logo vahe seoseid luua, kuna näiteks  “J” ei ole söödav, vastupidiselt õunale. Ekspertide hinnangul ei ole lugu veel lõppenud ning Apple poolt võib tulla vastulöök.

 

Tagasi

Riigikogu võttis vastu kaubamärgiseaduse muud...

Alanud aasta toob kaasa suured muudatused kaubamärkide kaitse valdkonnas. Riigikogu võttis vastu kaubamärgiseaduse muudatused, mille tagajärjel muutub...

Euroopa autoriõiguse seaduseelnõu ähvardab su...

Google, Youtube jt. seisavad silmitsi kaks aastat tagasi algatatud seaduse eelnõuga, mis kohustaks neid tulevikus tunduvalt rohkem...

USA-s määrati piraatlusega võitlemisel kopsak...

USA suurimaid filmikompaniisid koondav ühendus Hollywood studios, mille alla kuuluvad sellised gigandid nagu Universal, Columbia, Disney, Paramount, Warner...