Uudised

Adidase kolme triibu kaubamärk tunnistati kehtetuks

Otsus on resultaat pikale veninud vaidluses Adidase ja Belgia kingatootja Shoe Branding Europe vahel. Adidas esitas järjekordse taotluse kolme triibu kaubamärgile aastal 2014. Veel samal aastal vaidlustati taotlus aga Shoe Branding Europe poolt. Viis aastat kestnud vaidluse kaotuse põhjuseks on eksperdi hinnangul fakt, et Adidasel puudusid piisavad tõendid, mis näitaksid, et tarbijale seostub kolme triibuga just Adidas.

Euroopa Üldkohus kinnitas Adidase kolme triibuga kaubamärgi kehtetust võimetuse tõttu tõendada selle omandatud eristusvõimet kogu ELis.

Loe lähemalt siit ja siit

 

Tagasi

BREXIT ja kaubamärgi kaitse UK-s

Liidust lahkumisega seotud muudatused puudutavad ka kaubamärkide õiguskaitset. Nimelt, alates 1.jaanuarist 2021 ei kehti Euroopa Liidu kaubamärk...

Muusikatöösturid võitsid suure kahjunõudega h...

Detsembris jõustus kohtuotsus, mille kohaselt peab Cox Communications maksma kahjutasu ettevõtetele Sony Music, Warner Music Group ja...

Sõnapaarile ‘fake news’ esitati k...

Kanada ettevõte ning Florida Professionaalsete Ajakirjanike Ühing esitasid kaubamärgitaotluse, et kaitsta sõnapaar ‘fake news’. Kaubamärgi taotlejad juhivad...