Uudised

Itaalia moe start-up omab Steve Jobs kaubamärki

Vaatamata jäljele, mida Steve Jobs’i töö kaasaja arvutitööstuse ajalukku ja meie laudadele jättis, on “seaduse mälu” mehe üldtuntusest teisel arvamusel. Nimelt kuulub kaubamärk ‘Steve Jobs’ nüüd kahele vennale Itaalia moetööstuses, kuna kummalisel kombel on jäänud nimi kaubamärgina Apple poolt kaitsmata, mida vennad  Barbatod oma huvides ära otsustasid kasutada. Kuigi tegevusvaldkond on hoopis teine, keskendudes rõivastele ja aksessuaaridele, ei ole vennad seotust tehnikahiiuga siiski varjanud, luues logo, mis kujutab endast suurt J- tähte, kust on tükk ära hammustatud ja mida katab leht. Kuigi see on hämmastavalt sarnane Apple logole, ei ole kohtu hinnangul põhjust kahe logo vahe seoseid luua, kuna näiteks  “J” ei ole söödav, vastupidiselt õunale. Ekspertide hinnangul ei ole lugu veel lõppenud ning Apple poolt võib tulla vastulöök.

 

Tagasi

Kuidas mõjutab ühtse toimega Euroopa patent s...

Kutsume Sind 25. märtsil kell 14-16 Tartu Ülikooli Chemicumi kuulama patendivolinikku Adrien Renaudo’t, kes tutvustab ühtse patendisüsteemiga...

Kas Eesti lippu või selle värvikombinatsiooni...

Eesti Vabariigi aastapäeva eel on kohane rääkida riiklike sümbolite, ennekõike lipu ja selle värvikombinatsiooni, kasutamisest intellektuaalses omandis....

Euroopa patente saab nüüd jõustada ka Gruusia...

31. oktoobril 2019 sõlmis Gruusia Euroopa Patendiametiga lepingu, mis jõustub 15. jaanuaril 2024, võimaldades alates nimetatud kuupäevast...